Днями стало відомо, що компанія Bruce Lee Enterprises, яка володіє правами на зображення актора, подала позов до суду на відому мережу фастфуду "Real Kungfu". Ініціатором такого рішення стала 50-річна донька легенди Брюса Лі. Про це повідомляє BBC.

Читайте також: Анджеліна Джолі відпустила дітей на день народження Бреда Пітта всього на кілька годин, – ЗМІ

На логотипі закладу зображений темношкірий чоловік у жовтій футболці в позі майстра кунг-фу. Мережа стверджує, що використовує зображення впродовж 15 років. Перш ніж обрати його для своєї рекламної кампанії, "Real Kungfu" узгодив логотип під час ретельного обстеження національним агентством з торгових марок.

Ми здивовані, що через стільки років на нас зараз подають до суду. Ми вивчаємо справу і готуємо відповідь,
– повідомляють представники закладу.

Компанія, яку представляє Шонон Лі, прагне, щоб мережа фастфудів негайно ліквідувала зображення зі всіх закладів, і вимагає 30 мільйонів доларів компенсації за порушення авторських прав.

Компанія Real Kungfu заснована 1990 року й нараховує близько 600 закладів у всьому Китаї.