Про це розповідає британський психолог Керрі Купер виданню The Conversation.

Читайте також: 8 секретів для успішної співбесіди

Тримайтеся якомога далі від людей, які намагаються применшити ваші амбіції. Це роблять маленькі люди, а по-справжньому великі змушують вас відчувати себе так, немов і ви можете стати великим,
– одного разу написав Марк Твен.

Зазначається, що щасливі працівники мають меншу імовірність того, що вони шукатимуть нове місце роботи. А це знижує витрати на набір нових працівників і, звісно, збільшує прибуток.

Розгляньмо компанію Expedia, що надає безліч пільг, виділяє понад 14 тисяч доларів на людину в рік на подорожі. Інші фірми пропонують необмежені відпустки, безкоштовну їжу і навіть офісні іграшки. Все для підтримання відчуття задоволеності серед працівників.

Читайте також: Що заважає вам знайти роботу вашої мрії: міфи, яких варто позбутись вже сьогодні

Також серед показників задоволення працівників враховується довіра і певна автономія.

Наприклад, це є дозвіл співробітникам працювати віддалено. Це створює більше щастя, ніж затягування їх в офіс, який наповнений безкоштовною кавою і фруктами. Тогорічні дослідження, під час яких вивчалися стартапи, виявило, що у 57% успішних компаній, щонайменше, один співробітник працював віддалено або за власним графіком.

Крім того, показник добробуту визначається характером особистості. Ті люди, які мають більше ентузіазму і позитивних емоцій, є більш продуктивними і "беруться за завдання і їх виконують". Також такі співпрацівники менш схильні до депресивних настроїв, що покращує загальну атмосферу колективу.