Про це пишуть на The Verge.

Дизайн платформи виконали в стилі концепції Material Design, максимально спростивши його, завдяки відсутності відволікаючих елементів. Керівник нової розробки Фред Гілберт розповів, що мета змін – це перенести фокус на відео і не заважати користувачам насолоджуватися улюбленим контентом.

Тепер іконки роликів виглядають більшими, колір посилань із синього перетворився на чорний, а панель навігації в лівій частині екрана стала меншою. Автори дизайну розповідають, що Material Design був обраний фірмовим стилем компанії Google ще в 2014 році і мобільна версія YouTube вже працює в такому дизайні.

Ще однією цікавою новинкою відеохостингу стало чорне оформлення YouTube. За задумом дизайнерів, вона буде дуже корисною при перегляді відео в умовах слабкого освітлення.

Активувати новий інтерфейс вже можна за адресою youtube.com/new, а увімкнути "нічний режим" можна клацнувши по своїй іконці в правому верхньому куті екрану та обравши з меню відповідний пункт.

Читайте також: Twitter запускає цілодобові трансляції відомих новинних каналів