В список телеканалів потрапили такі відомі компанії як Bloomberg News, BuzzFeed, The Verge, Cheddar, Viacom та інші.
Як розповів операційний директор Twitter Ентоні Ното, трансляції телеканалів не перериватимуть 24 години на добу 7 днів на тиждень. Ното також зазначив, що минулого року вони показали близько 800 годин кіберспорту та інших спортивних трансляцій. Цього ж року компанія хоче охопити і іншу частину аудиторії.
Читайте також: В NASA створили теплицю для астронавтів, які житимуть на Марсі
В Twitter не розкрили на яких умовах вони співпрацюватимуть із каналами та про вартість таких послуг.
Голова компанії Джек Дорсі додав, що такі прямі трансляції вписуються в їх стратегію "Що відбувається". Раніше Дорсі неодноразово говорив, що прямі ефіри мають підняти Twitter на певний рівень розвитку.