За задумом дизайнера легендарний символ бренду – медуза – тепер втілення нової жіночності: сильна і незалежна.

Читайте також: Парад зірок: Versace запросили на подіум легендарних моделей 90-тих

Серед елементів багато клітинок і шкіри, в образах – строгість і брутальність: масивні пояси, спідниці-олівець з високою талією.

Логоманія міцно влаштувалася в модному світі і піднесла культовий логотип Versace ще дев'яності роки. У колекції багато джинсової тканини, бахроми і символів, які нагадують вітражі, на яскравих тканинах.

Створюючи свою першу лінію одягу, Джанні Версаче задумався про індивідуальний логотип, який буде відрізняти твір талановитого дизайнера.

Нагадаємо, Джанні Версаче був прихильником давньої міфології, тому перечитуючи цікаву і сумну історію про Медузу Горгону, Версаче власноруч намалював її голову, оповиту зміями замість волосся.

Саме ця емблема стала однією з найбільш впізнаваних у модному світі.

Концепція символу Versace – фатальна привабливість, гіпнотична краса з ореолом таємниці і невизначеності, небезпека, яка інтригує.