В інтерв'ю для The New York Times Style Magazine "королева соціальних мереж" Кім Кардашян, а саме так назвали її журналісти, поділилася власним досвідом створення персонального бренду.
Читайте також: Кім Кардашян оголеною вилізла на дерево: фото (18+)
Адже попри критику та глузування, Кім Кардашян – є однією із найбільш бажаною телевізійною зіркою, а відповідно – і однією із найбагатших
Окрім зйомок, Кардашян випустила три вірусних додатки – Kimoji, Kim Kardashian West та мобільну гру "Кім Кардашян: Голлівуд". Також Кім підтримує тісні стосунки із дизайнерами моди, створює косметику та навіть речі для школярів.
Кім Кардашян для The New York Times Style Magazine
Кардашян пройшла довгий шлях побудови власної популярності за дуже короткий час. Її Instagram читають більше 100 мільйнів людей!
Кім Кардашян для The New York Times Style Magazine
Проте зірка зізналась. що в світлі останніх нападів та пограбувань, вона все менше фіксує в соціальних мереж те, що з нею відбуваються в реальному часі.
Кім Кардашян для The New York Times Style Magazine