Цей рік приніс багато викликів. Людству довелося зупинитися, на декілька місяців залишитися вдома та відмовитися від звичного ритму життя. Багато сфер діяльності людей постраждали від пандемії. Серед тих, кому довелося оперативно підлаштовуватися під правила, які диктував коронавірус, опинилися і представники fashion-індустрії. Як змінився світ моди та стилю – читайте у матеріалі 24 каналу.
Читайте також Музичні новинки 2020 року: вибухові хіти українських та зарубіжних музикантів
Від вишуканих суконь до захисних костюмів для лікарів та антисептиків
На початку страшної пандемії увесь світ об'єднався у протидії поширенню смертоносної інфекції. Не залишилися осторонь і всесвітньо відомі модні бренди. Вони допомагали забезпечити медичних працівників засобами захисту.
Zara
Торгова марка Zara спрямувала виробництво на допомогу лікарям Іспанії. Зокрема, компанія зайнялася виготовленням медичних масок, халатів, рукавичок і шапок. Оскільки Європа перебувала на карантині і більшість торгових точок у зв'язку з цим були зачинені, то власник мережі заявив, що допоможе рідній країні подолати кризову ситуацію у сфері медицини.
Bevza
Український бренд Bevza на початку карантину оголосив, що тепер одягатиме не лише іменитих зірок, а й українських лікарів. Своє виробництво компанія спрямувала на пошиття захисних костюмів. Таким чином засновники бренду прагнули забезпечити лікарів речами першої необхідності, адже саме медики перебували і перебувають у першій групі ризику інфікування.
Christian Dior і Louis Vuitton
Модні бренди Christian Dior і Louis Vuitton також не залишилися осторонь і допомагали лікарням. За власні кошти вони розпочали виготовлення антисептичних засобів, які вже в березні доставляли в лікарні Парижа. Для виробництва очільники бренду тимчасово переобладнали власні лінії для випуску парфумерії та косметики Christian Dior, Guerlain і Givenchy на трьох фабриках у Франції. Для цього вони використовували три доступних для них компоненти – очищену воду, етанол і гліцерин.
Модні покази
Тиждень моди в Японії
З 16 по 21 березня в Японії мав прогриміти Тиждень моди під назвою Rakuten Fashion Week, однак його скасували через пандемію коронавірусу. Таке рішення прийняли через поширення інфекції в країні, тому місцеві дизайнери не змогли представити свої колекції.
Giorgio Armani
Всесвітньо відомий італійський бренд у рамках Тижня моди в Мілані зробив показ власної колекції у пустому залі. Таким чином компанія першою відреагувала на стрімке поширення COVID-19 в країні. Моделі вийшли на подіуми, а от зали, де повинні були сидіти гості гучної події, були темними та порожніми. Глава бренду Джорджіо Армані заявив, що таке рішення прийняв для того, щоб нікого не наражати на небезпеку інфікування.
Gucci
Відмовився проводити показ ще один знаменитий бренд – Gucci. Представники італійської компанії скасували шоу Cruise 2021, яке було заплановане на 18 травня і мало відбутися у Сан-Франциско. Причиною такою рішення стало нестабільне становище у суспільстві та "постійні невизначеності, викликані спалахом коронавірусу".
Ralph Lauren
Відомий бренд елітного одягу Ralph Lauren скасував показ колекції осінь-зима 2020. Подія мала відбутися у квітні 2020 року в Нью-Йорку. Представники модної марки наголосили, що для них важливе здоров'я їхніх покупців, моделей та команди показу.
Versace
Шоу Cruise від бренду Versace мало прогриміти 16 травня в США. Проте будинок моди прийняв рішення скасувати показ, щоб убезпечити від зараження коронавірусом команду бренду та гостей масштабного заходу.
Chanel
У китайському Пекіні на травень 2020 року планувався показ Métiers d'Art осінь-зима 2020/2021 від французького модного будинку Chanel. Проте і цей захід довелося відкласти через стрімке поширення коронавірусної хвороби.
Prada
Шоу Cruise 2021 від елітного бренду Prada мало відбутися в Японії 21 травня. Представники компанії вирішили взяти приклад з колег і також відмовилися від проведення показу, який міг стати ще одним осередком розповсюдження смертоносної інфекції.
Hermès
Показ круїзної колекції від бренду Hermès мав пройти 28 квітня в Лондоні. Організатори вирішили не ризикувати здоров'ям співробітників та гостей події, тому скасували захід. Також представники модної марки відмовилися від щорічного конкурсу Saut Hermès, який планували провести 20-22 березня.
Met Gala
Найвідоміший бал Інституту костюма Met Gala був запланований на 4 травня. Цього року Met Gala відзначає 150-річчя, тому подія мала пройти з особливим розмахом. Тема балу мала назву "Про час: мода і тривалість". Проте після того, як у двох працівників Метрополітен-музею виявили коронавірус, вони вирішили перенести світський бал.
Фанати фешн-події вирішили не відмовлятися від довгоочікуваного заходу і провести його в онлайн-режимі.
Тижні моди в Європі восени
Лише через пів року після початку пандемії коронавірусу дизайнери, моделі та команди шоу змогли повернутися до роботи, щоб хоча б частково показати результати роботи над новими колекціями.
У вересні відбулися Тижні моди в Лондоні, Мілані та Парижі. Покази проходили з наполовину заповненими залами, із соціальним дистанціюванням між гостями. Присутні могли бути на подіях лише із захисними масками на обличчях. Квитків на покази було значно менше, але й через закриття кордонів у багатьох країнах відвідувачів у столицях моди відчутно поменшало.
Тематичні обкладинки глянців
Після того, як коронавірус почав активно ширитися світом, редактори модних глянців також не залишилися байдужими. Обкладинки нових випусків відомих видань прикрашали не імениті моделі, а медичні працівники. Пропонуємо переглянути добірку тематичних титульних сторінок, що присвячені боротьбі з пандемією COVID-19.
Vanity Fair
Італійський журнал створив безкоштовний випуск для регіону Ломбардія, щоб підтримати дух місцевих жителів, які найбільше постраждали через коронавірус. Видання вирішило тимчасово змінити свою специфіку і присвятило випуск тим, "хто веде глобальну війну з коронавірусом на італійській лінії фронту".
На обкладинці журналу була зображена 39-річна фахівець з легеневих захворювань в лікарні Бергамо Катерина Конті, яка повністю віддається справі інтенсивної терапії.
Лікарка Катерина Конті прикрасила фешн-глянець Vanity Fair Italy / Фото Code Nast
Французький Elle
В березні знамените видання презентувало спеціальний номер. Його присвятили лікарям, які ризикують власним життям і допомагають тим, кого вразив COVID-19. На обкладинці глянцю зобразили карикатури медсестер та лікарів. Усі вони в масках, що є невід'ємними атрибутами сьогодення. Медики роблять все для того, щоб якомога швидше подолати смертоносну коронавірусну недугу. Вже не один медичний працівник зазнав ураження коронавірусом. Проте тисячі лікарів продовжують працювати, щоб зберегти життя іншим людям.
Grazia
Щотижневий британський журнал для жінок Grazia також опублікував на сторінках журналу портрети лікарів. Обкладинки прикрасили жінки-лікарі у медичних костюмах. Головна тема номеру звучала як "З фронту".
Окрім фотокарток, лікарі дали короткі коментарі про будні важкої роботи у медичних закладах. Відомо, що фотосесія зайняла всього декілька хвилин і відбувалася на парковках біля лікарень зі збереженням соціальної дистанції між лікарем та фотографом.
Героїні журналу Grazia / Instagram / @graziauk
ELLE Canada
Обкладинка травневого випуску модного глянцю вийшла без моделей і з написом "Поодинці разом ми об'єдналися з надією". Редактори зазначили, що під час підготовки останніх сторінок випуску розпочався спалах коронавірусу і за одну ніч світ перевернувся.
Команді видання довелося працювати вдома, проводити відеоконференції та працювати над змінами на відстані. У цьому випуску редактори видання з різних країн світу розповіли, як їм вдається боротися з пандемією.
Vogue Italia
Один із випусків популярного глянцю вийшов з білою обкладинкою. Представники видання зазначали, що у складні часи, які переживає весь світ, біла обкладинка говоритиме голосніше, ніж будь-яке слово чи зображення. Творці журналу наголосили, що прийняли саме таке рішення, оскільки білий колір означає дуже багато.
"Білий – це насамперед повага. Біле – це переродження, світло після темряви, сума всіх кольорів. Білий – це колір уніформи, яку носять ті, хто ризикує своїм життям, щоб врятувати наше. Він є простором і часом, щоб думати, а також мовчати. Білий – для тих, хто наповнює цей порожній час та простір ідеями, думками, історіями, рядками віршів, музикою та турботою про інших. Білий нагадує, що після кризи 1929 року цей непорочний колір обрали для одягу як вираження чистоти в сьогоденні та надії в майбутньому. Перш за все: білий – це не капітуляція, а чистий аркуш, титульна сторінка нової історії, яка незабаром розпочнеться", – розповідали в інстаграм-публікації Vogue Italia.
Британський Vogue
Липнева обкладинка глянцю під назвою "Нова лінія фронту" приголомшила читачів. Видання показало фантастичні титульні сторінки із зображенням трьох жінок, професії яких стали особливо необхідними під час пандемії COVID-19: машиністка лондонського наземного метро Наргуіс Хорсфорд, акушерка з Лондона Рейчел Міллар та працівниця супермаркету Аніса Омар.
Головний редактор британського Vogue зауважував, що у розпал всесвітньої боротьби з смертоносною інфекцією не існує "більш вдалого тріо жінок, яке б представляло мільйони людей". Саме вони щодня одягають робочу форму та виконують свої професійні обов'язки попри численні ризики.
Липнева обкладинка Vogue / Фото Vogue
Липнева обкладинка Vogue / Фото Vogue
Липнева обкладинка Vogue / Фото Vogue
Vogue Italia
Італійське видання Vogue помістило на обкладинці червневого випуску дитячі малюнки. Таким чином редакція намагалася звернути увагу на найбільш непомітних та найменш очевидних жертв пандемії коронавірусу у світі. Авторам шедеврів від двох до десяти років. Діти малювали стильний одяг в оригінальних та незвичних варіантах. Саме з дітей ми починаємо уявляти новий світ, який буде після того, як ми переможемо смертельний COVID-19, що забрав життя у декількох сотень тисяч людей у різних куточках планети.
Дитячий малюнок на обкладинці журналу Vogue / Instagram / @art8amby
Дитячий малюнок на обкладинці журналу Vogue / Instagram / @art8amby
Дитячий малюнок на обкладинці журналу Vogue / Instagram / @art8amby
Онлайн-фотосесії моделей
Імпровізована фотосесія Джіджі та Белли Хадід для Vogue
Знамениті американські сестри-моделі Белла та Джіджі Хадід тривалий час перебували на карантині на домашньому ранчо в Пенсильванії. Саме там вони дистанційно взяли участь у фотосесії, яку пізніше опублікували в американському випуску видання Vogue. Таким чином зірки підтримали цікаву ініціативу глянцю під назвою "Vogue-листівки з дому" і розповіли про свої останні тижні в ізоляції.
Для перегляду фото гортайте праворуч
Белла Хадід для рекламного кампейну бренду Jacquemus
Супермодель Белла Хадід не чекала, поки завершиться карантин, а взялася позувати на камеру в домашніх умовах. Вона взяла участь у рекламному кампейні бренду Jacquemus. У фотосесії літньої колекції бренду під назвою Jacquemus At Home модель приміряла пікантні образи модної марки, а деякі інтимні місця навіть прикривала новими сумочками. Зйомка відбулася за допомогою веб-камери під наставництвом французького фотографа П'єра-Анжи Карлотті.
Для перегляду фото та відео гортайте праворуч
Белла Хадді для італійського Vogue
Американська модель знімалася під ретельним наглядом експертів просто у своєму будинку. Вона позувала для італійського Vogue повністю оголеною, прикривши інтимні зони тіла квітами.
Белла Хадід на власному прикладі доводила, що створювати мистецтво можна навіть вдома. Вона постала перед камерою в еротичному образі і зробила ефектні кадри під чітким керівництвом фотографа та стиліста. Дівчата контактували за допомогою додатка FaceTime.
Домашня еротична зйомка Белли Хадід / Instagram / @bellahadid
Домашня еротична зйомка Белли Хадід / Instagram / @bellahadid
Домашня еротична зйомка Белли Хадід / Instagram / @bellahadid
Кайлі Дженнер для Vogue Czechoslovakia
Американська блогерка та власниця б'юті-компанії Кайлі Дженнер під час карантину стала зіркою журналу Vogue Czechoslovakia. У фотосесії нового формату зірка позувала разом зі своєю донечкою Стормі.
Зіркова матуся та її донька влаштували фотосесію на ізоляції. Зйомка відбувалася через відеодзвінки в Zoom, поки вони були в своєму особняку в Лос-Анджелесі. Декілька фотографій блогерка зробила сама на iPhone та передала редакторам. Темою нового номеру Vogue Czechoslovakia стали казки, саме тому для фотосесії запросили маленьку зірку Стормі.
Тренд на маски
Невід'ємним аксесуаром аутфітів у сучасному світі є захисні маски. На початку пандемії коронавірусу дизайнери почали активно працювати над виготовленням стильних масок, якими знаменитості тепер доповнюють свої образи. Зокрема, французький дім моди Louis Vuitton презентував брендовий щиток для обличчя, який оберігає не лише від COVID-19, а й від ультрафіолету. Вартість такого аксесуару становить 980 доларів, що дорівнює понад 26 тисяч гривень.
Захисна маска від Louis Vuitton / Фото Louis Vuitton
Весняні покази знаменитих брендів не відбулися через стрімке поширення COVID-19, але вже восени модні марки презентували нові колекції на Тижнях моди в Європі. Події відбувалися під час карантину, тому діяли певні обмеження. Зокрема, усі гості мали дотримуватися соціальної дистанції та мати на обличчях захисні маски. Звісно, що жінки та чоловіки, які завітали на модні покази, обирали для своїх виходів різноманітні маски: від гламурних зі стразами і бахромою до класичних з дорогоцінним камінням. Кольорова гама теж часто витримана та навіть доповнює образи модниць. Пропонуємо переглянути добірку найкращих образів зі street-style looks.
Тижні моди в Лондоні та Мілані 2020: фото / Getty Images
Також цікавим є питання про те, як мусульманські жінки поєднують маски з хіджабом. Так, влітку американська та сомалійська модель Халіма Аден створила стильний та універсальний варіант засобу індивідуального захисту. Знаменитість у колаборації з брендом Anywear, який випускає маски, створила капсульну колекцію хіджабів і тюрбанів з масками для захисту від COVID-19. Вони виготовлені з органічної бавовни, а маски можна прикріплювати до головних уборів за допомогою гудзиків.
Для перегляду фото гортайте праворуч
Також у захисних масках часто можна побачити знаменитостей. Для своїх виходів вони обирають тканеві дизайнерські аксесуари. Модниці у різних куточках світу беруть приклад зі своїх кумирів, які для багатьох є іконами стилю. Зокрема, не з'являються на публіці без захисних масок Кейт Міддлтон та Іванка Трамп. Улюблениці мільйонів жінок по всьому світу щоразу постають перед камерами у стильних аксесуарах, які не лише захищають від вірусу, а й гармонійно поєднуються з аутфітами.
Кейт Міддлтон у захисній масці / Фото Getty Images
Іванка Трамп у захисній масці / Фото Getty Images
2020 рік приніс багато змін у світ модної індустрії. Дизайнерам, моделям та іншим представникам цієї сфери потрібно швидко підлаштовуватися під правила, які диктувала і продовжує диктувати пандемія коронавірусу. Дізнавайтеся більше про тренди сьогодення та інші новини у світі моди тут.