Для складення рейтингу було взято такі показники як відкритість торгової системи і доступність інформації про схеми постачання, працевлаштування в компанії і умови роботи в ній, наявність проблем гендерної нерівності в колективах компанії, а також взаємодія марки з іншими корпораціями.
Читайте також: Розкіш по-іспанськи: бренд Рronovias представив нову колекцію весільних суконь
Найбільш прозорими модними марками стали Adidas, Reebok, Puma і H&M. Що дивно, останні позиції в рейтингу зайняли такі культові бренди як Chanel, Gucci, Versace, Dior, Marc Jacobs, Dolce & Gabbana і Valentino. Однак жодний з вищеперелічених брендів не досягнув більше 60% прозорості, що, на думку авторів звіту Fashion Transparency Index, має привернути увагу індустрії моди.
Селена Гомес в рекламі кампейну Puma