Зазначається, що саме з цими трьома містами легендарна Коко Шанель мала особливий зв'язок. Аромати колекції Les Eaux de Chanel надійшли у продаж 1 червня в лаконічних флаконах об'ємом 125 мл.
Читайте також: Розкішний корабель і багато зірок: в Парижі відбувся показ Chanel Resort 2019
У кожному ароматі присутні підбадьорливі цитрусові ноти. Зокрема, у композиції Paris – Deauville головні акорди – ноти базиліка і сицилійського апельсина. Як розповідають творці аромату, він нагадує свіже повітря коло узбережжя Нормандії, де в 1913 році Габріель Шанель відкрила свій перший магазин.
Paris – Biarritz передає енергію океану і елегантність курортного Біаррицу. В ароматі переважає конвалія і сицилійський мандарин.
Paris – Venise – це історія про Венецію, де зустрічаються східна і західна культури, тому в ароматі гірчинку неролі в ньому відтіняє солодкість ванілі.
Нагадаємо, минулого року Олів'є Польж створив новий аромат парфуму Chanel, який отримав назву Gabrielle, названий в честь легендарної Коко Шанель, справжнє ім'я котрої – Габріель.