Про це розповіли в Elle.

Як відомо, Олів'є Польж, головний парфумер Дому Chanel, створюючи новий аромат, надихався саме особистістю дизайнерки Коко Шанель та намагався розкрити її справжню. Звідси і назва парфуму: якщо "Коко" – це дух Chanel, то "Габріель" – це справжнє втілення ідеї марки.

У виданні розповіли, що в основі аромату лежать квітковий букет, який складається з традиційного для бренду жасмину, іланг-ілангу, туберозу з Грассу та з квітів апельсинового дерева. Щоб створити дизайн пляшки та упаковки для Gabrielle, в дизайнера Сільві Легастелуа знадобилось 5 років.

Якщо ви пам’ятаєте традиційний аромат відомого Chanel №5, то нові парфуми Gabrielle дещо нагадують попередню форму та дизайн пляшки. Але новий аромат дещо "вдосконалили": під час попадання сонячних променів на парфуми створюється ефект сяйва.

Презентація нового аромату Gabrielle відбулась в Афінах, Греція.

Востаннє аромат Chanel презентували новий ще у 2002 році, і це був улюбленець багатьох – Chance. Героїнею нового парфуму Gabrielle стала акторка Крістен Стюарт, а рекламний ролик з її участю обіцяють презентувати вже наступного місяця.

Для прихильників ароматів Chanel, Gabrielle надійде в продаж вже з 1 вересня.

Читайте також: Куди наносити парфуми: експерти назвали незвичне місце