Про це повідомляє "НВ".
Зазначимо, бренд одягу обрав слоганом кампанії вислів "not dressing men", який перекладається як "не одягаємо чоловіків". Своїм доволі зухвалим викликом "Suistudio" хочуть поламати стереотипи – компанія виступає проти об'єктивації жінок.
Читайте також: Мінімум макіяжу і коротка сукня: Памела Андерсон зачарувала стильним образом
На знімках моделі в діловому одязі показують успішних жінок, які позують з оголеними чоловіками в ролі сексуальних об'єктів.
Гендиректор бренду "Suistudio" Фокке де Йонга вважає, що провокативна рекламна кампанія дає можливість чоловікам "побувати у шкурі" жінок, які постійно стикаються з об'єктизацією.
Додамо, "Suistudio" є дочірнім брендом компанії "Suitsupply", яка шиє діловий одяг для чоловіків.