Надихнувшись феноменом селфі, американські дослідники опублікували наукову працю про фактори та причини, чому люди публікують автопортрети у соцмережах, пише Elle.
Опираючись на дослідження вони визначили три типи людей, які робить селфі: selfie-takers (комунікатори), аutobiographer (автобіографи) та "самопіарники".
Selfie-Takers
Люди цього типу використовують селфі, як інструмент для комунікації з аудиторією або, як спосіб розпочати дискусію, обговорення у коментарях.
Хорошим зразком такої комунікації стали нещодавні вибори у США – тоді низка американських зірок публікувала селфі з виборчих дільниць або у футболках з написами "Я проголосував". Таким чином селебрітіс стимулювали своїх підписників також голосувати або просто провокували висловлювати свою думку у коментарях.
Читайте також: Фахівці пояснили, якою може бути реальна шкода від частих селфі
До першого типу Selfie-Takers можна зарахувати Леді Гагу чи Леонардо Ді Капріо, котрий у своєму Instagram звертає увагу на проблеми екології.
Autobiographer
Люди цього типу використовують селфі для "документування" власного життя.
Подорожі, нова робота чи бойфренд – байдуже! Аби сповістити новини зі свого життя вони використовують саме селфі.
До цього типу можна віднести астронавта Скотта Келлі, котрий ділився фото протягом своєї подорожі у космосі або блогерку Кьяру Ферраньї, котра за допомогою селфі ділиться своїми луками.
Читайте також: Науковці розповіли, чим шкідливе селфі у спортзалі
Самопіарники
Третій тип – це самопіарники. Люди, котрі якраз і страждають нарцисизмом і свято переконані, що все їхнє життя повинно стати надбанням громадськості.
Такі люди прагнуть показати своє життя у кращому світлі, створити образ ідеальної та успішної людини.
До третього типу легко можна зарахувати всю сім'ю Кардашьян, сестер Хадід, а також Тейлор Свіфт.