Про це розповіли на BoredPanda.

Спочатку ресторан пройшов три випробувальні дні, щоб перевірити, чи клієнти будуть задоволені таким нестандартним обслуговуванням. Протягом цих днів адміністрація повідомляла відвідувачів, що їх обслуговуватимуть офіціанти із різними видами деменції, тож замовлення можуть бути переплутані.

Проте жоден із гостей "Ресторану помилкових замовлень" не поскаржився на страву, яку отримав.

Однією з відвідувачів стала відома японська фуд-блогерка Мізуо Кудо, яка написала про заклад, що замовила бургер, а отримала страву гьодза – і це було весело та змусило задуматися про порозуміння із людьми, що мають розлади мозкової діяльності.

Читайте також: Вчені знайшли спецію, яка покращує пам’ять

Ресторан тепер працює у звичайному режимі та готується до відзначення Міжнародного дня хвороби Альцгеймера 21 вересня.