Щоб здійснити новорічні мрії вихованців дитбудинків, відбулась всеукраїнська благодійна акція за участі брендів Rexona, TRESemme, Dove, Clear, Simple, Axe, Signal, Silky Hands, "Чиста лінія" та "Лісовий Бальзам", інформує 24 Канал.
Читайте також Вихідний чи робочий день: яким буде 1 січня 2024 року для українців
За результатами ініціативи майже 1500 діток у 36 дитбудинках та інтернатах по всій Україні отримали подарунки до Нового року.
10 гривень з кожної покупки перерахували на подарунки діткам
З 20 листопада по 20 грудня 10 гривень з кожної покупки будь-якої продукції одного з брендів-учасників були перераховані на закупівлю іграшок та різноманітних девайсів для малечі. Як зазначають організатори, запити щодо подарунків збирали заздалегідь.
Благодійна ініціатива від Unilever та БФ "Благомай" / Фото Unilever
У списках новорічних дитячих мрій цьогоріч були:
- ляльки та візочки;
- конструктори;
- навушники;
- ролики;
- скейти;
- набори для творчості;
- самокати;
- плюшеві ведмедики тощо.
Кіра, 4 роки, мріяла про візочок з лялькою / Фото Unilever
В ініціативі взяли участь 28 мереж магазинів: Eva, Watsons, ROZETKA, Prostor, "МегаМаркет", Ultramarket, "Таврія В" та інші. Благодійна акція була реалізована у співпраці з БФ "Благомай". До слова, фонд вже понад 11 років опікується дітьми, що перебувають в дитячих будинках та інтернатах, і допомагає з їх соціальною адаптацією до реального життя.
Зараз, коли наша країна потерпає від війни, діти без батьківської опіки потребують особливої уваги та тепла. Кожна дитина має якусь маленьку мрію і вірить у дива. Їх бажання прості – це конструктор, лялька, машинка, розвивальні ігри, навушники чи павербанк, а ще – вони щиро вірять у диво, яке можуть їм подарувати дорослі,
– зауважила директорка Центру соціально-психологічної реабілітації дітей Чернігівської області Олена Лукашенко.
"Дуже дякуємо компанії Unilever та БФ "Благомай" за реалізацію дитячих мрій та подарунки. Ви – справжні чарівники!" – подякувала благодійникам Олена Лукашенко.
1500 вихованців дитбудинків отримали подарунки / Фото Unilever
Упродовж місяця більше сотні тисяч українців долучилися до акції та разом з брендами Rexona, TRESemme, Dove, Clear, Simple, Axe, Signal, Silky Hands, "Чиста лінія" та "Лісовий Бальзам" стали справжніми чарівниками, подарувавши корисні та бажані подарунки дітям.