Про це повідомили на сайті мережі.
Як розповідають розробники, за допомогою такого оновлення компанія намагається мотивувати користувачів встановлювати свої власні аватарки. Адже довгий час велика кількість людей вирішувала залишити "яйця", тому що вважали їх "милими та веселими".
Також компанія вважає, що це також хороша спроба відмежуватися від негативу, тому що останнім часом "яєчні" аватарки почали викликати негативні емоції та агресію в користувачів, що стало несправедливим по відношенню до тих, хто лише зареєструвався в сервісі.
На заміну такому зображенню дизайнери створили новий варіант аватарки, який максимально "знеособлений і стандартний". Готового варіанту ще немає, проте представники компані поділилися, що під час створення зображення вони надихалися піктограмами, які використовуються для позначення жіночих та чоловічих вбиралень.