У рекламі Tiffany&Co можна побачити чорно-білі кадри зі знаменитими супермоделями Наомі Кемпбелл, Даутцен Крус, Імаан Хаммам і Dilone, які позують з прикрасами з колекції Save The Wild Collection.
Читайте також: "Сніданок у Tiffany" тепер став реальністю: в Нью-Йорку відкрили тематичну кав'ярню
Цього сезону бренд випустив нові підвіски обмеженим тиражем зі срібла та рожевого золота, а також брошка з діамантами у формі слона. Також Tiffany&Co презентував прикраси на честь двох інших тварин, що знаходяться під загрозою зникнення, – носорога і лева.
Відомо, що на сьогодні модний дім зібрав близько 3 мільйони доларів від продажу колекції, а до грудня 2019 року компанія планує зібрати 4 мільйони доларів.
На офіційному сайті бренду можна придбати підвіски з тваринами. Найдешевше вийде срібна тваринка за 250 доларів, найдорожча – 600 доларів.