Нагадаємо, що компанія Dove цього тижня випустила "расистський" відеоролик, в якому темношкіра дівчина під дією миючого засобу знімає футболки і поступово перетворюється в світлошкірих дівчат.
Кадр з відеоролику Dove
В інтерв’ю для The Guardian, Лола зазначила, скандальна реклама не містила жодного негативного вмісту, тим більше – "расистського".
Я жінка з "расистської реклами Dove". Але я не жертва. Я була рада знятися в рекламі, на створення якої надихнула краса моєї раси, тому реакція на ролик в соцмережах мене дуже засмутила. Якби я помітила хоча б маленький натяк на некоректний посил реклами або щось схоже на кампанію Dove "до і після", я відразу відмовилася б від участі в зйомках,
– відверто розповіла модель.
Лола Огунемі зазначила, що досвід роботи, який у мене був з командою Dove, виявився позитивним і вона чудово провела час на знімальному майданчику.
"Всі жінки на зйомках зрозуміли концепцію і всеосяжну мету – використовувати наші відмінності, щоб підкреслити той факт, що будь-яка шкіра заслуговує м'якості. Я пам'ятаю, як всі ми були в захваті від ідеї знімати футболки, перетворюючись одне в одного. Ми не знали, як буде виглядати підсумкова версія ролика і хто з нас дійсно буде показаний в ньому, але все, здавалося, були в чудовому настрої під час зйомок, включно зі мною", – додала модель та заступилась за наклепи на "расистську" рекламу від компанії Dove.
Читайте також: В Раді Європи розповіли, кого в Україні найбільше дискримінують