Рекламуючи миючий засіб, косметичний бренд отримав сотні обурень від користувачів, передає Medialeaks.
Читайте також: Мадонна показала лайливу рекламу власної косметики: відео
Першою на таку рекламу звернула увагу відома візажистка Найтемуа, яка зазначила, що компанія "не розрізняє відтінки".
Після цього клієнти написали компанії гнівні повідомлення. Косметичний бренд почав виправдовуватися, мовляв, ви не так зрозуміли рекламу.
"Сенс зображення, яке ми розмістили у Facebook — в однаковому ставленні до жінок зі шкірою різного відтінку, але його сприйняли неправильно. Нам дуже шкода, якщо це когось образило", — зазначили у повідомленні.
За інформацією BBC, останній раз компанія потрапила у расистський скандал у 2011 році. У рекламі зображено три жінки, відтінок шкіри яких поступово змінюється після використання гелю для душу виробника.