За даними маркет-плейсу Bigl.ua, також не менш популярними серед товарів в інтернет-магазинах є взуття (зокрема – кросівки та кеди), мобільні телефони та акумулятори до них, годинники, жіночі сумочки, рюкзаки та інше.
"Кожен другий проданий товар у категорії одягу та взуття – вітчизняного виробника. Середній чек покупок української продукції виявився на 27% меншим, ніж на імпортні товари. Він становив 344 гривні", – каже директор з розвитку групи компаній EVO Денис Горовий, пише Gazeta.ua.
Також зріс попит на продукти харчування та напої, які почали купити через інтернет вдвічі більше, ніж торік.
Експерт додав, що протягом 2016 року кількість підприємців, які почали продавати товари в інтернеті, зросла.
"І кількість тих, що продовжує займатися електронною комерцією більше трьох років, також продовжує зростати – сьогодні цей показник на 45 тисяч більше, ніж торік", – додав Горовий.