Згідно з результатами, тінейджерами речі, явища та процеси видаються класними, коли вони "унікальні, вражаючі, цікаві або дивовижні". Але критерії оцінювання ступеня "класності" у дівчат та хлопців різні. Представники чоловічої статі більше орієнтуються на думку друзів і популярні тренди, а жіночої – на внутрішні відчуття.
У більшості респондентів є смартфони. Лише 9,6% опитаних ними не користуються. 42,3% підлітків мають iPhone, а 41,3% користуються пристроєм на платформі Android.
57,5% юнаків надають перевагу Facebook, а 67,9% дівчат надають перевагу Instagram. Сервіс Google+ вважають популярним 44% хлопців і 40,3% дівчат.
До топ-10 найкращих брендів, за оцінками тінейджерів, потрапили YouTube, Netflix, Google, Xbox, Oreo, GoPro, PlayStation, Doritos, Nike, Chrome.
Дослідження Google засноване на результатах трьох опитувань, проведених в 2016 році. У них брали участь підлітки зі США. Їх розділили на дві групи за віком: 13-17 років та 18-25 років.
Читайте також: ТОП-7 найкращих лайфхаків для Google Play