Про колаборацію Вів'єн Вествуд, Андреас Кронталера та бренду Burberry стало відомо з їхньої Instagram-сторінки.
Читайте також: Для нових ароматів – нові обличчя: Лана Дель Рей і Джаред Лето для реклами парфюму Gucci
Спільне фото з британською дизайнеркою та її чоловіком опублікував креативний директор бренду Burberry Ріккардо Тиші.
У тимчасових історіях на Instagram-сторінці бренду можна побачити анонс відеопредставлення нової колекції. Оновлений логотип об'єднав Burberry, який позиціонує в чорному кольорі, та Вів'єн Вествуд в червоному. Саме таке поєднання кольорів дає передсмак панку, який заснувала британська дизайнерка.
Скріншот з Instagram-сторінки Burberry
Скріншот з Instagram-сторінки Burberry
Також Ріккардо Тиші активно публікує багато фото з новим логотипом бренду.