Про колаборацію Вів'єн Вествуд, Андреас Кронталера та бренду Burberry стало відомо з їхньої Instagram-сторінки.

Читайте також: Для нових ароматів – нові обличчя: Лана Дель Рей і Джаред Лето для реклами парфюму Gucci

Спільне фото з британською дизайнеркою та її чоловіком опублікував креативний директор бренду Burberry Ріккардо Тиші.

У тимчасових історіях на Instagram-сторінці бренду можна побачити анонс відеопредставлення нової колекції. Оновлений логотип об'єднав Burberry, який позиціонує в чорному кольорі, та Вів'єн Вествуд в червоному. Саме таке поєднання кольорів дає передсмак панку, який заснувала британська дизайнерка.


Скріншот з Instagram-сторінки Burberry


Скріншот з Instagram-сторінки Burberry

Також Ріккардо Тиші активно публікує багато фото з новим логотипом бренду.