Цього року Вів'єн Вествуд вирішила не проводити показ на Тижні моди в Лондоні (8 січня), а зняти натомість ролик. Головними героями стала "Армія Вествуд" – моделі, які скандують: "Не будь убитим".
Читайте також: Епатажна дизайнерка Вів'єн Вествуд опублікувала власні правила життя на 2018: фото
У ролику моделі вживаються в роль активістів. Модна армія тримає в руках британські прапори та прапори Європейського союзу, плакати із закликами про порятунок навколишнього середовища. "Якби я пішла на війну, то точно з Вів'єн", – заявляє одна з моделей. Вествуд також використала в колекції відтінок "рожевий Маунтбеттен" – це один з відтінків, який використовують для камуфляжної фарби, він був створений лордом Маунтбеттеном і використаний в Королівських морських військах Великобританії під час Другої світової війни.
Також у ролику присутні багато символів, які уособлюють життєву філософію Вествуд і її громадську позицію. Зокрема, дизайнерка пропонує купувати менше, вибирати ретельніше і користуватися речами довго. Всі вироби колекції унісекс і не мають гендерної прив'язки – їх можуть носити як жінки, так і чоловіки.
Унісекс-лукбук створений з натуральних матеріалів, переважно – з льону та конопляних волокон.
Так економніше. Ви зможете добре розглянути колекцію і полюбити її так само, як ми. Купуй менше, вибирай ретельніше, користуйся речами довго,
– прокоментувала ідею Вів'єн.