Про це пишуть на Fashion Journal.
64 бренди одягу пообіцяли перейти на більш усвідомлене виробництво, використовуючи вторинні матеріали. Так, вони зможуть повторно працювати з нерозпроданими виробами з власних колекцій, випущених раніше і з огляду на те, що за останніми даними в рік переробляється менше 1% від усього випущеного одягу, ця ініціатива більш, ніж актуальна.
Читайте також: "Мавпочка в джунглях": H&M вляпались в скандал через расистську рекламу
Крім того, вже в травні цього року бренди одягу зобов'язуються надавати звітність, яка допоможе відстежити покупцям їхній успіхи в фінансовій стійкості. Сподіваємось, що екологічне виробництво піде фешн-індустрії лише на користь.
Показ модельєра Стелли МакКартні у 2016 році, яка одна з перших виступала за екологічну практику у виробництві одягу
Повний список брендів, які планують до 2020 року повністю перейти на екологічне виробництво, можна знайти тут.
До слова, інші бренди та модні будинки вже поступово почали відмовлятись від натурального хутра. Серед них Gucci, Michael Kors і Jimmy Choo. Вслід за ними українські модні бренди Andre TAN, ELENAREVA, Ksenia Schnaider, PRZHONSKAYA, Nadya Dzyak, Lake Studio та DZHUS також зобов’язалися не використовувати натуральне хутро у своїх наступних колекціях.