У січні 2019 року на Тижні моди в Парижі Наомі Кемпбелл наважилася вийти на подіум у напівпрозорій сукні від Valentino. Попри епатажність вбрання, супермодель отримала шквал оплесків і чимало компліментів щодо її спортивної форми. Через кілька місяців після тріумфу британка знову погодилася представляти італійський бренд, проте не на подіумі, а в новій колаборації.
Читайте також: Жінка-метелик: Наомі Кемпбелл одягнула сукню з "крилами" для вечірки
48-річна Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії VRING Pre-fall 2019, яка представляє лише сумки. Варто відзначити, що аксесуари з нової колекції представлені з оновленим логотипом "V".
Місцем зйомки креативні директори обрали метро у Нью-Йорку, а перші знімки, які з'явилися у мережі, представлені у чорно-білому кольорі. Супермодель позувала перед камерами у блискучій накидці до п'ят, сидячи на кріслах очікування.
Наомі Кемпбелл / Instagram / @maisonvalentino