Заборона продажу сумок Chanel – поодинокий випадок: бренди радо продають росіянкам одяг у Мілані
Заборона речей для росіянок – гарна казочка для соціальних мереж. Насправді ж, консультанти радо зустрічають росіянок та без будь-яких вагань продають кілька сумок одразу, аби так звані баєри змогли перепродати їх в РФ, звідки пішли всі модні бренди.
Кореспондентка українського телеканалу разом з подругою відправилася на шопінг модними бутиками Мілану, аби пересвідчитися, як реагують на росіянок консультанти. Вони представили себе росіянками. Реальність – шокує.
Читайте також Московський салон краси пропонує клієнтам оплачувати послуги сумками від Chanel
Росіянок, які на кілька днів оселилился в міланському готелі називають "італійками", консультанти модних бутиків кажуть, що приймають російські картки, от лише з жалем повідомляють, що не можуть зарадити з tax free. Там кажуть, що із "ситуацією, яка склалася" Євросоюз заборонив повертати росіянам податок на подану вартість.
Консультантка Dior навіть підтримує ідею використання українців для отримання податку з tax free. Для цього потрібна лише подруга з українським паспортом.
Особливо "своїм" раді у Louis Vuitton. Син генерального директора Бернара Арно одружений з російською моделлю Наталією Водяновою, яка замовчує війну в Україні. На вітринах магазину – колекція браслетів з орківською літерою "Z", яку досі не зняли з продажу. У цьому магазині на прохання "росіянок" консультант витягнув усі можливі рюкзаки, аби їх лише продати.
Читайте також Скандал дня: Louis Vuitton випустили прикраси з кремлівською свастикою "Z" і "V"
Chanel також радо пакують сумку в пакет та кажуть, що вони добре ставляться до росіянок і коли скасують санції, радо відкриють свої бутики на території РФ. Для росіянок продадуть все, що забажають, втім ліміт на покупки – 10 тисяч євро. І жодних документів про носіння сумок на території РФ, підписувати не треба.
"Ми не ненавидимо Росію абсолютно. Це не наше рішення. Ми повинні адаптуватися до законів. Не буде більше санцій, ми з радістю відкриємо знову наші бутики. Нам також некомфортно в цій ситуації", – каже російськомовна консультантка у Chanel.
Вочевидь, заборона продажу речей для росіянок – поодинокі випадки. Насправді ж інші бренди все ж таки ставлять в першу чергу виручку від проданих сумок, аніж демонструють свою позицію.
Повне відео шопінгу в Мілані: дивіться онлайн