Ювелірна колекція відомого модного бренду обурила мережу, в коментрах Louis Vuitton в інстаграмі люди зі всього світу засипають їх негативними коментарями. А все через те, що на тлі російсько-української війни, бренд представив прикраси, центральним акцентом яких стали символи "Z" і "V". Ця кремлівська свастика зображена на російській військовій техніці, яка вже 28 днів перебуває на території України.

Читайте також Музикант одягнув на благодійний концерт в Берліні синьо-жовту куртку: зібрали 12 мільйонів євро

У рекламній кампанії ювелірних прикрас "LVVolt" знялися голлівудська акторка Алісія Вікандер, хіп-хоп виконавець Кід Каді та китайська актриса Джина Цзінь. Браслети, сережки та персні рясніють літерами "L" I "V", які разом нагадують кремлівську свастику "Z".

Louis Vuitton заявляє, що "Z" – це ініціали будинку моди, які "немов життєвий імпульс", з'єднуються на браслетах в різних комбінаціях, "як серцебиття".

У зв’язку з жорстокою війною в Україні, будь-які використання символів "Z" і "V" прирівнюються до популяризації російської агресії.

Попри обурливість користувачів, деякі прихильники взялися захищати бренд, зазначаючи, що дизайнерка Франческа Амфітхеатроф вперше опублікувала кадри прикрас з такою символікою ще 5 лютого у своїх дописах в інстаграмі.

Звісно, всі ми розуміємо, що ювелірні прикраси створюються не за один місяць, втім бренду Louis Vuitton варто було усвідомити, що на тлі війни, що продовжується в Україні, запускати ювелірні прикраси з відверто фашистськими символами – провальна ідея, оскільки навіть не зумисне, втім Модний дім автоматично пропагує позицію агресорів, вбивць і загарбників.

Як користувачі реагують на ювелірні прикраси Louis Vuitton

  • "Мода не може бути поза війною";
  • "Коли ви звільните маркетинг і PR, відповідальні за це, ви можете пожертвувати їхні зарплати Україні";
  • "Яка ганьба. Росія напала на Україну, а їхнім символом є буква "Z". Прокиньтеся!";
  • "Я немаю нічого проти ваших символів "L" I "V", але ви хоча б дивитеся новини? Цікаво, як виглядатимуть ваші показники продажів";
  • "Будь ласка, пам'ятайте про Україну, коли будете показувати "Z" на своїх моделях!";
  • "Це символ війни. Ви жартуєте?";
  • "Ганьба. Ви просто перевершили себе".