Українські дизайнери дедалі частіше звертаються до української культури та рідних символів нашої країни, створюючи нові елементи гардероба чи цілі колекції.
Читайте також Дженніфер Еністон одягнула сукню 18-річної давності з серіалу "Друзі": цікавий образ
Блогерка та засновниця бренду Tote Аліна Френдій вперше стала обличчям кампанії свого бренду та представила унікальну та особливу річ – блейзер з українською традиційною хустиною.
Fashion-блогерка у перші дні війни перебувала у Мілані на Тижні моди, тож ця річ для неї є особливо унікальною, адже ще тоді вона намріяла собі зробити річ, яка зможе продемонструвати українську ідентичність.
Блейзери – це мій улюблений елемент гардероба. У лютому цього року, коли я була на Тижні моди в Мілані, думала, як можна показати свою українську ідентичність та привернути увагу до війни. Тоді 24 лютого я брала в руки державний прапор, а також візуалізувала жакет з хусткою, який створю, як тільки повернусь додому. Хотілося, щоб коли людина одягає річ, було зрозуміло, що вона з України,
– розповідає історію створення жакета Аліна Френдій.
Створивши жакет в молочному та чорному кольорі, дизайнерка дає жінкам можливість інтерпретувати хустку як елемент традиційного українського одягу в щоденних образах та заохочує пам’ятати, зберігати коріння та спадщину предків.
Однобортний одяг розміру оверсайз з гострими лацканами в чорному кольорі та кольорі слонової кістки з акцентом на лінії плечей і ідеально підходить для будь-якої пори року. Коштує виріб на сайті бренду 5900 гривень.
Як мережа реагує на блейзер з хусткою:
- "Аліно, це нереально гарно. Маю цьогоріч спікерство на європейському та американському конгресах – неодмінно візьму собі на офіційну частину. Україна має смак, талант та красу, а ще розум та харизму";
- "Вау. У моєї бабусі були як раз дуже схожі хустки!! І цей спогад з дитинства розриває мені серце, але потім з’єднує його назад без жодного шраму";
- "Завжди красиво, але цей жакет для мене особсто здійсюнє квантовий стрибок для TOTE. Дуже новітньо".