Про це пишуть на сайті колекції.
Сама жінка не з чуток знає, що таке рак, переживши раніше подвійну мастектомію і затяжне лікування. Джина довго шукала головний убір, який би їй підходив і в якому було б комфортно з'являтися на вулиці.
Я дійсно хотіла почати власний бізнес. Це було схоже на блискавку. Адже справді, люди не ходять в подібних головних уборах вулицями. Немає нічого дизайнерського і розкішного для хворих на рак. Я відчувала себе обділеною,
– розповіла власниця колекції.
Новий бренд стане наче замінником незручних перук та дозволить людям, хворим на рак, почувати себе краще і впевненіше. Geeg включає у свою колекцію різні пов'язки, хустки, тюрбани для чоловіків і жінок хворих на рак. Бренд віддає 10% від кожної покупки на благодійність.
Читайте також: У Франції відкрили виставку особистих речей легендарного дизайнера