За кілька днів новий бренд Кім Кардашян Kimono зібрав чимало позитивних коментарів стосовно колекції, розмірної сітки та різноманіття, однак знайшлися і ті, які знайшли у цьому інший сенс. А саме – образливе ставлення до традицій та культури японців, адже білизна нічим не подібна до кімоно, тому обрати таку назву, на їхню думку, було неправильним рішенням.

Читайте також: Kimono – образа для японців: назва нового бренду Кім Кардашян обурила її фанатів

Проте на Instagram-сторінці Diet Prada, власники якої поширюють плагіати та скандали в галузі фешн-індустрії, з'явився фотодоказ того, що бренд Kimono названий так недарма.

В реєстраційному описі торговельної марки Кім Кардашян було вказано чимало продуктів, які вона зможе випустити, одним з яких є – кімоно. Тобто всі звинувачення на адресу американської бізнесвумен були безпідставними. Ймовірно, саме наступна колекція буде охоплювати традиційний японський одяг.