Після презентації свого першого білизняного бренду, Кім Кардашян отримала чимало схвальних відгуків від шанувальників, однак знайшлися ті, кого обурила вигадана назва марки. За словами прихильників бізнесвумен, Kimono – це образа для японців.
Читайте також: Через фото чобота на фоні літаків: Беллу Хадід звинуватили у расизмі
Чимало хейтерів висловлювали своє обурення та незадоволення, аргументувавши це зневажливим ставленням до традиції та культури Японії. Адже кімоно для жителів їхнього країни – елегантний та витончений одяг, який закриває майже все тіло, а також не обтискає фігуру. А вбрання, яке створила Кім Кардашян, кардинально відрізняються від цих норм.
Незадоволення її послідовників в Instagram дійшло того, що вони створили хештег під назвою #KimOhNo (що в перекладі з англійською означає "Кім, о ні", – LifeStyle 24) і почали публікувати знімки справжніх кімоно, як знак протесту.
Цілком ймовірно, що сама Кім Кардашян не мала наміру образити чи зачепити почуття жителів Японії, оскільки назва її марки частково складається з її імені. Варто відзначити, що таким способом створення назви марки користується також Кайлі Дженнер.
Скріншот