Як повідомляє The Independent, рак молочної залози – одне з найпоширеніших захворювань у світі. Понад 1,5 мільйони людей страждають від недуги та борються з нею, серед яких – багато знаменитостей. Відтак бренд H&M вирішив підтримати тих жінок, які подолали хворобу.

На створення особливої лінійки модельєрів H&M надихнула працівниця в головному офісі США. Жінка подолала рак та не змогла знайти "доступні, модні та функціональні" бюстгальтери після хвороби. Відтак дизайнери вирішили допомогти тисячам прихильницям бренду, запропонувавши особливу колекцію спідньої білизни.

Лінійку вбрання назвали Close to My Heart, що в перекладі означає "близько до серця". Колекція складається з трьох дизайнів бюстгальтера, які мають різну форму та призначення – браллета, спортивного бра і бюстгальтера з м'якими чашечками.


Нова колекція бренду H&M / Today

Відомо, що вироби вже надійшли у продаж. Всі виручені кошти бренд H&M передасть до Американського товариства боротьби з раком.

Що відомо про H&M?
Це популярний шведський мас-маркет, який вже вподобали мільйони людей у всьому світі. 18 серпня у Києві відбулось відкриття першого в Україні магазину брендового одягу H&M. Сотні людей відвідали бутик, що розташований в столичному торговельному центрі Lavina Mall. H&M вже анонсував, що цей бутик не буде останнім в Україні. Представники мас-маркету мають намір відкрити другий магазин у жовтні 2018 року в приміщенні торговельного центру Sky Mall. Також ведуться перемовини щодо відкриття бутиків H&M в інших мегаполісах України, зокрема, у Львові та Одесі.