На автобусних зупинках розвісили плакати, що пахнуть пирогом із шоколадною помадкою.

Читайте також: Жінку оштрафували на $500 за те, що хотіла взяти на борт яблуко

Як пише видання MobileMarketing, у такий оригінальний спосіб творці рекламної кампанії вирішили привернути увагу до книги вегетаріанських рецептів The Bosh.

Таку кампанію запустило видавництво HarperCollins спільно з агенцією MediaCom.

За задумом видавництва, проходячи повз зупинки, що "пахнуть" запах шоколадного пирога з плакату "лоскотатиме смакові рецептори (веганські і не тільки) цільової аудиторії". Особливо, коли люди голодні повертатимуться з роботи додому.

Лондон зупинка шоколад
У Лондоні зупинки пахнуть шоколадом

Книга The Bosh вже стала найпопулярнішою кулінарною книгою від початку 2018 року, за версією видавництва.

Її авторами є кулінарні відеоблогери Іан Тесбі і Генрі Фірт. У квітні кількість переглядів на їхньому каналі перевищила позначку у понад 1 мільярд переглядів.