Про це розповіли на сайті видання.
Успіх цього бренду експерти пов'язують з переходом марки на "мову мілленіалов": наприклад, бренд активно використовує для просування digital-канали, створює різноманітні меми та sci-fi-фільми.
Читайте також: Експерти визначили наймодніший відтінок осені
В першому кварталі 2017 року першу сходинку займав бренд Vetements, проте зараз він перемістився на 4 місце. Друге і третє місце зайняли Yeezy і Balenciaga.
А наступні сходинки в рейтингу посіли такі відомі бренди як Givenchy, Valentino, Y-3, Prada, Nike і Fendi.
Також видання склало рейтинг речей, які користуються попитом у покупців найбільше. Тож найпопулярнішим продуктом серед модниць виявилось взуття теж від бренду Gucci. Друге і третє місце розділили туфлі від Saint Laurent та пояс від того ж самого Gucci.
Читайте також: Французький будинок моди випустив туфлі на коліщатках: курйозні фото
А наступними популярними продуктами, які найчастіше купляють "модні" споживачі, це сумка Chloé Nile, взуття Givenchy, кросівки Comme Des Garcons, сукня Gucci, кросівки теж від Gucci, кросівки Common Projects і сукня від Diane von Furstenberg.
Читайте також: Dior розкрили секрети створення своїх відомих туфель: відео