За допомогою провокативної фотосесії оголених жінок у стилі пін-ап, але у незвичайній "рентгенівській оболонці", японська компанія Eizo з виробництва техніки хотіла прорекламувати свої медичні монітори. Та календар так швидко набув популярності у мережі, що, здається, всі і забули, з якою саме метою його випускали, пише Cameralabs.
Читайте також: Бунтарство та еротика 70-х: провокаційний проект знаменитого фотографа (18+)
Рентгенівський календар від Butter
Користувачі у соцмережах активно обговорювали кумедно-спокусливі фотографії: "Звідки вони взялися?", "Хто їх зробив?", "Це порно?", "Сірі виступи – це соски або ребра?".
Рентгенівський календар від Butter
Також серед запитань було, чи справді модель піддали ренгенівському випромінюванню, аби тільки зробити такі кадри. У агентстві заспокоїли, що дівчина була віртуальною, і під час "зйомок" нічиєму здоров'ю шкоди не завдали. На підтвердження навіть показали макети, як створювати зображення моделі.
Модель на знімках була несправжньою
"Наш намір полягав у тому, щоб стимулювати більший інтерес до дуже головоломної, технічно складної області – до моніторів Eizo для діагностичних цілей і перегляду рентгенівських зображень. Як ви можете собі уявити, цільової сегмент для такого роду фахівців, зацікавлених в дорогих моніторах, дуже вузький. Та календар домігся більшого, ніж ми сподівалися досягти цієї рекламною ініціативою. Він вийшов далеко за рамки спільнот, які ми прагнули охопити", – поділились успіхами в агентстві Butter.
Маркетинговий календар для Eizo: дивіться фото
Всі фото – Butter