Дизайнер Віктор Хертц вирішив показати людям всі таємниці корпорацій та перемалював їх логотипи та правдивий лад. Таким чином автор відобразив істинну сутність брендів.
Читайте також: Дівчинка повторює образи знаменитостей, аби допомогти хворій бабусі: зворушливий фотопроект
"Гра престолів": Кров і цицьки"
Burger King: "Збільшувач стегон"
Facebook: "Прокрастинація"
Starbucks: "Цукрова бомба"
Apple: "Видимість багатства"
Samsung: "Знаєте, ми дійсно намагаємося мислити інакше"
YouTube: "Відео з котиками"
Олімпійські ігри
Hollywood: "Вторинна сировина"
Carlsberg: "Калорії"
Camel: "Рак"
McDonald's: "Діабет"
Nokia: "Більше жодна дитина не хоче наші телефони"