Про це свідчать результати дослідження науковців Люби Белкін та Мар’ям Кучакі, повідомляє Платформа.
Дослідження пройшло у три етапи. Під час першої частини вчені проаналізували поведінку продавців мережі магазинів в 2010 і 2011 роках, коли спостерігалась надзвичайна спека. Вони з’ясували, що в умовах спеки співробітники були менш схильні допомагати відвідувачам.
Згодом вчені перевірили, чи повториться ефект за відсутності прямого впливу температури. Для цього 160 людей розділили на дві групи і одну з них попросили закрити очі і згадати досвід неприємного перегрівання організму. Виявилося, що навіть уявна спека знизила готовність співпрацювати.
На третьому етапі 73 студенти були на заняттях в аудиторіях з температурою повітря 26,7 градусів або 20,6 градусів Цельсія. Потім їх попросили письмово відповісти на якомога більшу кількість запитань т– нібито для організації, яка допомагає дітям і людям в складній життєвій ситуації. Більш гаряча температура аудиторії знову ж таки співпадала зі зниженням мотивації учнів допомагати.