Досвідчений кравець Назарено Фонтіколі і його діловий партнер Гаетано Савіні відкрили свій перший магазин костюмів у Римі наприкінці Другої світової війни. Нова компанія отримала назву на честь хорватської групи островів в Адріатичному морі – національного парку Бріуни.

Перший модний показ "Brioni", який подарував компанії клієнтів по всьому світу, відбувся в 1952 році у Флоренції. Уже через два роки Brioni підкорює американські модні подіуми, зокрема Нью-Йорка, відкриває нові магазини по обидва боки Атлантики.

Читайте також: Історія успіху та становлення найвідомішої мотокомпанії – Harley-Davidson

У наші дні 900 кравців компанії щороку створюють 200 моделей різних стилів і розмірів. Щокварталу компанія випускає виготовлені на замовлення костюми для 25 000 своїх звиклих до розкоші клієнтів. На створення кожного предмета одягу йде щонайменше 30-35 годин. Кравці можуть вибирати з 5000 видів тканини. Це й не дивно – ціна базового костюма стартує від 5000 доларів, а за складніший чи індивідуальний крій можна викласти і всі 50 тисяч доларів.

Ексклюзивні моделі Brioni шиють із рідкісних тканин. Зрозуміло, що із самого початку своєї історії костюми "Brioni" були розкішшю, доступною тільки привілейованому класу – заможній європейській аристократії, американським магнатам і кінозіркам. Знаменитості на кшталт Кларка Гейбла, Генрі Фонда чи Кері Гранта стали купувати костюми від Brioni в 50-х, коли працювали на римських кіностудіях. Нью-йоркський мафіозі Джон Готті отримав прізвисько "Елегантний Дон" саме завдяки колекції Brioni. Це також улюблена марка нового президента США Дональда Трампа.

Читайте також: Яка легендарна марка авто стала символом "клубу обраних"

Та особливого статусу в масовій культурі костюми Brioni набули 1995 року. Саме тоді вони з'явилися у фільмах про агента 007 – Джеймса Бонда, ставши офіційним одягом супершпигуна. У чотирьох частинах "бондіани" взірцем італійського стилю був Пірс Броснан, а потім естафету перехопив і Деніел Крейг. Однак коли телепродюсери запропонували "Brioni" комерційний контракт, гордий модний дім відмовився від співпраці із серіалом.

"Ми не потребуємо платної реклами у фільмі", – заявило керівництво "Brioni".

Читайте також: Деніел Крейг: актор, який змінив уявлення про Джеймса Бонда

Італійський бренд змусив про себе знову заговорити, коли несподівано для всіх обрав обличчями компанії рок-музикантів. Представляти Brioni в новому сезоні взявся колектив легендарної Metallica. Власну зухвалість у домі Brioni прокоментували так: "Сучасна чоловіча подіумна мода стає більш жіночною, але наші клієнти досі тяжіють до класики, а її потрібно правильно показати. Саме тому ми вибрали музикантів з Metallica – ці хлопці, як і ми, знають, що таке справжня мужність".