Про це повідомляють на Daily Mail.
Хлоя-спантеличина (англ. side-eyeing Chloe), – саме так в мережі вводять в пошуковику користувачі, коли хочуть знайти збентежене обличчя дівчинки. Її погляд настільки сподобався в соціальних мережах, що з тих пір його використовують для позначення здивування або скепсису.
Компанія Google в Бразилії вирішила запросити дівчинку до себе на екскурсію. Проте Хлоя не очікувала, що кадр з її обличчям буде надрукований на дверях ліфта та сіті-лайтах компанії.
Дівчинка, яка 4 роки тому стала зіркою в соцмережах, сьогодні помітно подорослішала. Проте це їй не заважало роздавати шанувальникам свої автографи.
Читайте також: Дівчинка загубила плюшевого кролика: юзери згрупувались та знайшли власницю через Twitter