Власниця магазину морепродуктів Ліза Фейман, яка якраз доставляла лобстера клієнту, обурилась такій поведінці співробітників аеропорту. Про це жінка написала у Facebook.
Читайте також: Собака ледь не зірвав концерт Віденського оркестру: кумедне відео
За словами Фейман, в її багажі було більше десяти лобстерів, вони були упаковані, а багаж – зареєстрований, тож все було законно.
Жінку обурив той факт, що служба безпеки аеропорту витягнула менших лобстерів, щоб дістати найбільшого. До того ж, за словами Фейман вони не знали як з ними поводитись, тож могли їх пошкодити.
Офіційний представник служби безпеки аеропорту опублікував знімок з лобстерами в твіттері і написав, що його співробітники – експерти, які "можуть перевірити будь-яку річ, навіть 10-кілограмового лобстера".