Щоб уникнути зайвої дратівливості, психологи радять вчасно змінити роботу, а для цього слід звернути увагу на кілька ознак, пише Business Insider.
Читайте також: Вісім щоденних звичок успішних людей
Вас дратують колеги
Якщо роздратування викликають практично всі колеги – це означає, що вам або не пощастило з колективом, або на роботі "отруйна" атмосфера. У будь-якому випадку така ситуація не сприятиме продуктивній роботі через постійний стрес.
Ви ненавидите начальника
Може бути багато причин, через які ви можете не любити свого керівника, але якщо вам не подобається, як він поводиться з підлеглими – це причина задуматися про звільнення.
Ви не любите неділі
Попри те, що неділя вихідний, багато людей думають, що завтра понеділок і потрібно йти на роботу. І від цього у них псується настрій.
У вас немає вільного часу
За словами психологів, для щасливого життя треба дотримуватися балансу між роботою та особистим життям. Брак відпочинку і спілкування з близькими може посприяти професійному вигорання і навіть негативно відбитися на сімейних стосунках.
Будуйте робочий графік, щоб він не шкодив особистому часу.
Вам важко сконцентруватися на роботі
Періодично відволікатися від роботи – це нормально, але, якщо ви компетентний співробітник, а протягом довгого часу у вас так і не виходить продуктивної роботи – це означає, що ця робота не для вас.
Психологи зазначають, що це може означати і про пригніченість та незадоволеність життям.
Від вас постійно чути скарги на роботу
Експерти наголошують – це найочевидніша причина, через яку слід задуматися про зміну роботи.
Крім того, постійні скарги лише погіршать дратівливі відчуття і робота стане нестерпною.
Ви постійно роздратовані
Якщо ви постійно у роздратованому стані, і ви зриваєтеся по дрібницях на колег та близьких –задумайтеся, що є справжньою причиною такої поведінки. Якщо це робота, тоді потрібно або розібратися з причинами роздратованості, або звільнитися. Бо в іншому випадку погіршиться не тільки психологічний стан, але і фізичне здоров'я.