Про це повідомляє "Новое время".
Читайте також: Гачок шалених знижок: секрети маркетологів, про які ви не знали
Що може об'єднати нас? Красивих, злих, успішних, чесних, добрих, корупціонерів і розкаяних, блогерів і рокерів, втомлених хіпстерів і працівників глянцю? Тільки розпродаж,
– зазначає Медвєдєв.
Так, цифри мінус 50%, 60% - 70% можуть володіти чудодійною силою на покупців. Проте часто ми можемо купити річ про "всяк випадок", а потім передаровуємо друзям і колегам на свята. І це, звісно, економно.
У чому резон таких "сейлів", на думку експерта:
- Ми купуємо сукню на пару розмірів менше, але за сущі копійки.
- Купуємо краватки неймовірних відтінків, тільки тому, що третю отримуємо безкоштовно.
- Ми викочуємося з бутиків з такою кількістю взуття на підборах. Нехай ми раніше таке не носили, але магія підошви і вкрадливий шепіт продавця-консультанта: "Ми ніколи не робили знижку на це. Тільки сьогодні, тільки зараз і тільки для вас, ми даємо вам мінус триста відсотків".
- Ми купуємо майки і теніски диявольських кольорів, з такими шизофренічними принтами, що ілюстратор Божественної комедії Данте спалив би свою студію і подався на роботу арт-директором в жіночий глянець.
- Ми беремо костюм на розмір більше тільки тому, що знаємо Володьку – золоті руки, який за абсолютно прийнятні гроші піджене цей мішок під нашу фігуру. І начхати, що костюм брудно-смарагдового кольору.
- Ми купуємо таку кількість браслетів, кулонів і підвісок, що під час проходу через металодетектори в аеропортах нашої батьківщини ми просимо за нами не займати.
Знижки -70%, за словами експерта, володіють чудодійною силою / GettyImages
Медведєв додав, що люди радіють, як діти, що за ті самі гроші отримують в два, а то і в три рази більше різного барахла.
Читайте також: Секрет успіху: відома модель Алекса Чанг підробляла баристою і вигулювала собак у дитинстві
"Ми віддаємо належне себе за економію і з незрозумілою гордістю ділимося цим зі своїми колегами. І ось ми вже практично на вершині фінансового добробуту – сімейний бюджет збережений, домашні щасливі і веселі, а гардероб заповнений до наступного сейлу" – пише експерт.