Восени 2016 року Fedoriv Hub представив в Україні першу частину документального проекту Парфьонова "Русские евреи. До революции", створену в творчому тандемі з кінорежисером Сергієм Нурмамедом. Картина, як і тема в цілому, викликала жвавий інтерес публіки – український глядач позитивно поставився до документального кіно та унікальної можливості поспілкуватися з автором безпосередньо після прем'єрного показу. Такий формат отримає своє продовження і під час другої зустрічі Парфьонова з українцями – в червні стартує тур журналіста Україною з другою частиною трилогії "Русские евреи. Фильм второй. 1918-1948".
У двох містах – Одесі та Львові – відбудуться покази першого фільму "Русские евреи. До революции". Аналізуючи історію, Парфьонов досліджує образ руського єврея – дуже знайомого, але часом незрозумілого. Труднощі асиміляції, зміна традиційного способу життя та культурних цінностей, активна участь євреїв у революційному русі – такий короткий зміст перших "Руських євреїв".
Історія руських євреїв за останні 150 років – це їхня інтеграція у кар’єру, культуру, мову, суспільство та, врешті, вихід через нього у світ, – пояснює ідею картини Парфьонов.
Фільм побудовано на хроніках з використанням "живих" портретів та оригінальних спецефектів, які зробили двогодинний фільм атмосферним та насиченим.
Друга картина, яка охоплює період з 1918-1948 років (названа автором "юдофілія"), занурює у атмосферу розквіту радянської епохи. Утиски та боротьба за виживання привели євреїв до накопичення величезного потенціалу, який згодом виплеснувся в усі галузі науки, культури, політики та суспільного життя. Тут будуть згадані найяскравіші представники свого часу, які стояли біля керма історії і суспільства. Про метаморфози євреїв на зламі епох розповість другий фільм, створений у найкращих традиціях парфьоновського стилю.
Цей фільм – неймовірні, але в той же час реальні історії людей, які вплинули на величезну країну. Стрічка гармонійно вписується в нашу стратегію організації подій, які надихають і додають емоцій людям, – так охарактеризували картину бренд-лідер, партнер креативної компанії Fedoriv Влад Ноздрачов.
Читайте також: Голлівудський актор знявся на тлі радянської символіки