Як зазначає видання Profibeer, дослідники відібрали пости з хештегами #beer, #wine, #champagne, #cocktail, #whiskey та #vodka з геолокацією на території США.
Результати виявились такими: про пиво було опубліковано 1,6 мільйона постів, в той час як про вино - 1,1 мільйона. Інші алкогольні напої ще менш популярніші – наприклад, шампанське зібрало 276 тисяч постів, коктейлі – 249 тисяч постів.
Читайте також: Bud і Jim Beam випустять пиво зі смаком віскі
Загалом пиво виявилось популярнішим за вино в 48 з 50 штатів – навіть у Каліфорнії, де виготовляють майже 85% усього вина в США. Винятками виявились лише Канзас та Міссісіпі, а також федеральний округ Колумбія.
Пиво – найпопулярніший хештег-напій у американському Instagram
Найбільшою частка постів про пиво була у штатах Вермонт і Аляска.
Що цікаво, у більшості штатів горілка виявилася популярнішою віскі.