Як вона розповіла у коментарі виданню "Донецькі новини", дизайнером стати мріяла з дитинства, а реалізувала таке бажання після переїзду до Києва. Освіту ж здобула за спеціальністю "економіст-маркетолог".
Читайте також: Куртка за 42 тисячі та брендове взуття: журналісти з'ясували, як Ляшко "підтримує" українське
За її словами, початковий капітал становив лише 150 доларів (на ці гроші купила матеріал і самостійно пошила десять комплектів, за які вже виручила 300 доларів), проте тепер її одяг можна придбати у щонайменше 6 країнах світу, до числа яких входять Італія, Франція, Литва, Ізраїль і Ліван.
"Перша колекція під назвою Burgundy побачила світ у вересні 2016 року. Тираж був невеликим, але швидко розлетівся спеціалізованими магазинами. Ми спершу робили акцент на гуртових продажах, бо не було можливості реалізовувати в роздріб, відкривши відділ у великому торговому центрі. Слідом за Burgundy було створено колекції Vanille Orhidee, Lagune і La Poudre. А вже в 2017-му ми презентуємо купальники і пляжний одяг, в тому числі і для жінок plus-size", – зазначила Оксана Корнілова.