Всесвітньо відома організація PETA створює безліч рекламних кампаній, щоразу залучаючи відомих знаменитостей для заклику припинити продажі і купівлю натурального хутра тварин. Але нещодавно вони вирішили піти ва-банк: організація планує придбати пакет акцій компанії Farfetch, яка вперше виставила їх на нью-йоркській біржі.
Читайте також: Зірки, які оголились заради захисту тварин: фото 18+
PETA придбали пакет акцій Farfetch, щоб припинити продаж хутра
Таким чином зоозахисники зможуть впливати на інших акціонерів Farfetch на щорічних акціонерних зборах, щоб ті підтримали ініціативу про відмову від хутряних виробів. Самі ж представники Farfetch вже повідомили, що згідно з новою політикою вони не будуть продавати вироби з хутра і зникаючих видів тварин з 31 грудня 2019 року.