33-річна зірка подіумів цього сезону має особливо напружений графік – участь в Тижнях моди у Нью-Йорку, Лондоні та Мілані. Побувши деякий час з донькою Леєю, зірка повернулась до знімань та представила публіці новий відеоролик від бренду Intimissimi.

Читайте також: В екстремально короткій сукні: 33-річна Ірина Шейк показала звабливий образ після показу Versace

Для нової реклами Ірина Шейк примірала кілька речей марки з тонкого світлого кашеміру, що чудово гармоніювали з її засмаглою шкірою, тілесним макіяжем та золотистими сережками. Ефект мокрого волосся створили домашній образ моделі, від чогось залишились в приємному здивуванні прихильники Ірини.

На іншому фото Ірина приміряла чорну водолазку та сережки-кільця, а своїм проникливим поглядом заглядала в душі усіх фанатів. Автором фотографій став Rowan Papier.