Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Читайте також: Модний бренд H&M випустить "скромну" колекцію одягу: фото образів
У H&M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту відповідає команда дизайнерів.Тепер компанія почала використовувати алгоритми, які аналізують чеки про покупки, а також дані про повернення товару.
Крім цього почнуть звертати увагу стосовно інформації з карт постійних покупців, щоб визначити співвідношення попиту і пропозиції з метою скорочення потреби в уцінці товарів.
Зазначається, що багато магазинів одягу стикаються з проблемою зростання популярності онлайн-шопінгу.
Тому компанія H&M неодноразово знижувала ціну на свою продукцію, щоб позбутися запасів непроданих товарів обсягом понад 4 мільярди доларів (за останні три роки акції подешевшали на 56%, йдеться у повідомленні).
Читайте також: Де з’являться перші магазини H&M в Україні: компанія назвала можливі варіанти
Також інші магазини почали використовувати різноманітні технології, щоб залучити покупців. До прикладу, мережа Zara використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в інтернет-магазині. Також американський Gap Inc. використовує аналітику і маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.
Нагадаємо, що минулого року компанія H&M відзначилась гучним скандалом. Їй довелось закрити мережу магазинів у Південній Африці після погромів, вчинених протестувальниками проти реклами, яку вони називають расистською. Присутні висловлювали таким чином обурення рекламою із зображенням темношкірого хлопчика у худі з написом "Найкрутіша мавпочка у джунглях".