Про це повідомляють на сайті магазину.

Сайт The Modist, що має представництва в Лондоні і Дубаї, почав свою роботу тільки навесні цього року, але вже голосно заявив про себе завдяки рекламній кампанії з Халім Аден. Модель разом з колегами з IMG, Діаною Сильверс і Келі Кінг рекламує ексклюзивну лінійку одягу, приурочену Рамадану.

У рекламній кампанії Аден знову постала у хіджабі. Модель пояснюла, чому не готова відмовитися від хустки через стандарти в модельному світі.

Я відчуваю себе впевненіше, коли скромно одягнена. Це вибір, який я роблю і яким пишаюся. Мені не потрібно демонструвати тіло, щоб відчувати себе красивою. Існує помилкова думка, що молодих мусульманських жінок утискають. Це не так. Я віддаю перевагу одягатися скромно і приховувати волосся під хіджабом, інші мусульманки воліють цього не робити, і це нормально. Всі ми різні!
– прокоментувала свій вибір 19-річна Аден.

Нагадаємо, що перший дебют Халіми Аден у хіджабі трапився на шоу Yeezy Season 5 та викликав справжній фурор.

Читайте також: У Франції заборонили фотографувати дуже худих моделей