"Мавпочка в джунглях": H&M вляпались в скандал через расистську рекламу

9 січня 2018, 12:49
Читать новость на русском

Шведський бренд одягу H&M (Hennes & Mauritz) звинуватили в расизмі після реклами дитячої колекції, де вони опублікували зображення темношкірого хлопчика в худі з написом "Найкрутіша мавпочка в джунглях".

Про це повідомляє CNN.

Зображення було доступне в британській і шведської версії онлайн-магазину. Коли користувачі зібрались влаштувати бойкот торгівельній марці у Twitter, H&M вибачилась і видалила зображення дитини.

Читайте також: Темношкіра модель з "расистської" реклами Dove підтримала бренд

Представник компанії сказав, що ритейлер щиро вибачається за образи і буде працювати над своєю політикою, щоб уникнути подібних проблем в подальшому.

З сайту H&M хоч і прибрали фотографію хлопчика-моделі, сама худі з написом про мавпочку як і раніше доступна. У дитячій колекції також є худі з принтами жирафа і тигра, їх рекламують білі діти.