Про це пишуть на The Daily Mail.
Жінка із Стокгольму, Швеція, вирішила написати про свою позицію в коментарях у Facebook, де закликала видатних знаменитостей зупинитись обвинувачувати бренд одягу.
Читайте також: "Мавпочка в джунглях": H&M вляпались в скандал через расистську рекламу
За її словами, Террі не зрозуміла обурення, яке спровокувала реклама.
Я мама, і це одна модель одягу із сотень інших, в яких моделював мій син. Ця проблема непотрібна. Досить вити як вовк про це весь час. Подолайте це,
– зазначила Террі Манго в одному з дописів компанії, який згодом був видалений.
В іншому повідомленні вона додала: "Це мій син... Він брав участь у всіх фотозйомках одягу і цей був не винятком. Але кожен має право на свою думку про це".
У відповідь на одного з користувачів Facebook, який запитав її позицію, Манго підсумувала, що це "не її образ мислення", хоча "кожен має право на свою думку".
До слова, на скандал одним з найперших відреагував відомий канадський репер The Weeknd, який офіційно заявив, що після цієї реклами відмовляється співпрацювати з компанією H&M. Згодом до нього долучилось багато інших знаменитостей, серед яких відомі спортсмени та зірки телебачення.